Thursday 19 April 2007

A murit speranţa, trăiască speranţa

Stau şi mă întreb stupefeiat cum s-a putut ajunge aicea: SUSPENDAREA PREŞEDINTELUI.

Rezultatele sunt: 465 deputaţi + senatori, 440 prezenţi, 10 voturi anulate, 430 voturi valabile, 322 voturi pentru suspendare, 108 împotriva suspendarii.

Am stat şi am ascultat cam tot ce au zis oamenii în şedinţa comună şi nu am văzut nici măcar un motiv plauzibil, doar păreri şi afirmaţii în gol. Cum poate parlamentul format din tot felul de oameni să hotărască împotriva votului poporului. Cum pot oamenii aceştia, în frunte cu cei care fac ce le taie capul şi nu îi interesează de popor(cei care votează la nu stiu câte măini, care cheamă neamurile să voteze, nu mai continui pentru că sunt cuprins de greaţă faţă de toţi aceştia) să îşi bată joc de popor şi respectiv de mine.

Îmi pare rău ca am votat această constituţie care nu e clara nici pe departe.

Unde e onoarea celor care ne conduc? Parcă vorbesc lucruri sfinte.

Regret nespus că nu sunt în ţară să ies în stradă şi să strig că vreau dreptate, vreau stabilitate. Sunt convins că o să se încerce împiedicarea lui Băse să mai candideze, şi mă întreb, oare ce pot eu face împotriva mizeriilor care se ţin legaţi de scaunele lor.

Cum pot eu ca român să accept să fiu condus VĂCĂROIU, de un fost comunist?

Sunt plin de dezgust şi greaţă ...

Oare este în lumea asta un singur român simplu din popor care să fie mulţumit de România, de ce se întamplă în ţara asta????

8 comments:

puco said...

Asa.
Si baselu nu e tot fost comunist?
Te-ai simtit vreo data reprezentat de Basescu?

A facut ceva Basescu pentru tara in afara de populisme ieftine si scandal?

Parerea mea e ca Basescu a avut 2,5 ani la dispozitie sa ne demonstreze ca poate fi altfel. (lipsit de interese, corect, ca-i pasa de tara asta).

El a vrut din rasputeri sa ne demonstreze ca e la fel ca ceilalti. (comunist, securist, populist, macator de r***t).

L-am votat, dar imi pare rau.
Deci?
Paguba-n ciuperci.
Next!

Anonymous said...

L-au dat gata si pe asta...altul la rand: Becali poate:))

Anonymous said...

las' ca-l punem la loc acusica.

Anonymous said...

Din pacate da. Traim in tara lui papura voda. Nu e Base cu 3 picioare, da macar a incercat sa-i mai racoresca pe nesimtitii astia de hoti ordinari. Din pacate sunt o haita, si ii doare pe ei in cot cat pierde Romania si noi romanii ... sunt prea scarbit de ce se intampla ca sa mai zic ceva

Anonymous said...

Tu Bogdan esti o haite:)?...

Unknown said...

deci da! uite ca s-a ajuns si la o demitere de presedinte.... din ce motive? nu prea e clar... nu a fost demis iliescu dupa ce le-a multumit minerilor ca au cotonogit studentii in piata universitatii... dupa ce a dat romania cu cateva zeci de ani inapoi. Insa e demis Basescu pentru ca a incalcat constitutia (?!) cum anume? adresandu-se in termeni parlamentului pentru taraganarea legilor de importanta nationala si pentru sabotarea minitrului justitiei!... deci iata ca daca indraznesti sa spui lucrurilor pe nume ca presedinte, esti suspendat! si numai atat! ci esti insultat de culmea! toata clasa politica care acum ori niciodata s-a unit impotriva ta! se pare ca Apelul catre lichele lansat de Gabriel Liiceanu in 1990 a ramas fara ecou in randurile politicienilor. Sa ne amintim ce spunea Petre Tutea dupa alegerile din 1990: Romania e un loc viran! Cititi articolele lui Horia Roman Patapievici din Evenimentul Zilei sau ale lui Mircea Cartarescu din Jurnalul National! Nu e putin lucru ca reprezentantii de seama ai gandirii romanesti sa desfiinteze anumiti reprezentanti ai clasei politice!

puco said...

Deja mi se face greata de campania asta de martirizare a lui Basescu.
Si nu merita atentie. DELOC.

Cine l-a sustinut azi?
1000 de oameni in Bucuresti. Nici macar cat e numarul de membri PD bucuresteni care platesc cotizatie la partid.

Zilele trecute a facut o cacealma totala: a zis ca daca va fi suspendat, isi prezenta demisisa in maxim 5 minute de la vot.
Nu s-a intamplat asta. Halal om, halal caracter.

Acum incearca subminarea autoritatii institutiilor statului instingand la violenta in Piata Universitatii.
Ce fel de om om face asta?
Ce fel de oameni sunt cei care-l sustin pe Basescu in Piata Universitatii daca ataca violent (fizic) adversarii politici ai acestuia si trecatorii care nu sunt de aceeasi parere cu ei (si-si exprima liber, pulic aceasta parere)?
Da, sustinatorii lui Basescu au agresat trecatori care au indraznit sa-i intrebe de ce-l sustin.

Jenenat circul facut de Basescu si cei din Piata Universitatii.
Penibil.

Sa se termine odata scandalul si circul facut de Basescu doar in interes personal.
De 2,5 ani de cand este presedinte am avut numai scandaluri si instabilitate politica.

Refuzand numirea unui ministru de externe a blocat toate relatiile externe ale Romaniei timp de aproape 2 luni.

Sa ne amintim cum iesea Basescu de la Golden Blitz beat manga de gat cu voievodul Jiji si urcand la voland insultand astfel o tara intreaga.
Si toate acestea sub camerele televiziunilor.

Sa ne amintim cum a distrus alianta DA insultand PNL-ul si pe Tariceanu in mod repetat doar pentru ca n-a reusit sa faca din Tariceanu o marioneta care sa danseze cum vrea el.
Este responsabilitatea sa destramarea aliantei.

Sa ne amintim ca dosarul de securitate al lui Basescu care "nu e de gasit".

Sa ne amintim cam cat de bagat in Secu' trebuia sa fii ca sa ai functiile pe care le-a avut base' inainte de '89.
Absolut penibil azi in Piata Universitatii cum sustinatorii unui comunist (Da, Basescu a recunoscut in campania electorala din 2004 ca a fost mare comunist) strigau "Comunistii!".

Sa ne facem intelesi.
I-am dat credit la inceput, am crezut in el, am stat 2 ore la coada la urne in ger ca sa-l votez.

Anonymous said...

Ce ma, ce s-a intamplat? Mi-as ... bai tata, da cum e posibil asa ceva? O fi el comunist, e cu e, dar totusi a fost ales de popor, cum isi permit astia sa faca ce vor ei? Ma, in ce tara se mai poate intampla asa ceva? Traiasca tara mea Romania, sunt mandru ca sunt roman. Mi-as...