Tuesday 27 May 2008

Motive pentru care să ţii cu naţionala României

Tocmai mă întrebase un coleg din ţară care este atmosfera în Anglia înaintea campionatului european şi nu am ştiut ce să îi zic. Faptul că ei nu s-au calificat este încă o rană deschisă.

Astăzi de dimineaţă, un coleg de serviciu, îmi zice de The Guardian, are o serie de articole în care recomandă cititorii sa fie suporterii unei echipe de la Euro 2008 împreună cu argumente. Astăzi a fost rândul României. Articolul poate fi găsit aici.

După ce am citit articolul, colegul a venit la mine şi m-a întrebat: este chiar aşa de rău traficul în Bucureşti?

5 comments:

Anonymous said...

Asta cred ca e o gluma. Cu cine sa castige Romania? Cu taranii care joaca in campionatu intern si cu impresarii care joaca in afara? :)) mie mi se pare funny.

gugu said...

tot cu taranii astia a ajuns si la Euro, Anglia, care a dat finalistele CL sta acasa

Anonymous said...

A fost noroc :)) sa vezi cum dau cu bata in balta la euro. Daca nu se intampla ce zic eu, jos palaria, da' mai greu, plus ca nu am nici palarie :))

Unknown said...

Super prezentarea tipului, mersi Gugu. Icy, se pare ca nu ai ascultat ce spune tipul.. uita-te la golul lui Goodwin si crezi ;)) hmm, si totusi, ce sanse are Romania ? :-D

Anonymous said...

uey filosofule.. nu te lua dupa aparente, mai asculta tu o data sa vezi ca o arde aiurea.
cand o sa visezi nationala castigand sa ma anunti, oricum nu o sa se schimbe nimic.
si n-o mai arde aiurea ca nu-ti sta bine, ia-te de panarame care nu stiu ce vorbesc pe viitor.