Wednesday 10 December 2008

Ce trebuie să faci ca să cumperi bilete la meci

Cred că toată lumea din România ştie că CFR Cluj a jucat un meci de fotbal împotriva Chelsea London. Nu că aş fi un fan al Clujului sau un patriot de ocazie, dar încă de acum câteva luni am vrut să mă duc la acest meci pentru că, Clujul a ştiut să joace fotbal de fiecare dată, a făcut un joc frumos, chiar şi când a pierdut.

Drept urmare, de acum două luni am tot căutat pe situl lor oficial posibilitatea să cumpar bilete. Am tot scris emal-uri la toate adresele de email de pe sit, nici măcar un răspuns. Am sunat la toate numerele de telefon date pe sit(birouri, stadion etc.) ... nici un răspuns, nici măcar un ton de ocupat.

Într-un final m-am dus pe cele două situri ale suporterilor Clujului. De la primul sit am primit răspunsul:

I don't think you can buy tickets for the visitors section of the stadium, but there should be tickets left over elsewhere.

WTF? Adică tu de ce crezi că ti-am scris ţie? Şi de ce anume îmi răspunzi în engleză?

De la al doilea sit am primt un răspuns cu 3 nr. de telefon ale şefilor de galerie. Sun la primele două ... surpriză ... nu răspunde nimeni. Suna la al treilea nr. îmi răspunde un tip şi îmi zice că el a aflat din ziar că nu mai sunt bilete ... păi ce fel de şef de galerie eşti tu, dacă tu afli din ziar?

Am fost şi la stadion când a fost conferinţa de presă, dar ... nu am avut nici acolo cu cine sta de vorbă, şi acum mă întreb: Tu ca un om de rând, fară relaţii, cunoştinţe, Ce trebuie să faci ca să cumperi bilete la meci?

p.s. abia mai târziu am aflat că au fost unele bilete de vânzare prin comunitatea online a românilor in UK, dar era prea târziu. Mai puteam să îmi iau bilet cu loc în galeria fanilor englezi .... dar care mai era farmecul?

No comments: