Tuesday 10 July 2007

Ce rămâne în urma noastră

Primesc pe messenger un link de pe pagina universităţii Cuza(acesta este link-ul). Era vorba despre admiterea la Cuza şi era şi un filmuleţ despre motivele pentru care ar merita să alegi această universitate, dar şi despre faptul că ar trebui să te impici în activităţi studenţeşti extra-şcolare. Am fost şocat la propriu să observ că multe ipostaze din film erau legte de ASII, asociaţia studenţească din care am făcut şi eu parte şi împreună cu alţi colegi am pus-o pe picioare. Trebuie să recunosc faptul că m-am simţit un pic mândru, pentru că, ceva la care am pus şi eu umărul, a crescut atăt de mult. Apoi, urmărind filmuleţul, am observat şi ipostase în care eram surprins şi eu. Cei de la ASII se pare că nu m-au uitat pe mine sau colegii mei şi uite că ne-au "copt-o" încă o dată.
Cert este că mi-a răscolit o mulţime de amintiri legate de studenţie şi de viaţa mea/noastră de student(ţi). Pentru cei care vor să îşi amintească despre acele vremuri sau pentru cei care sunt doar curioşi să vadă filmul l-am pus şi eu pe blog mai jos.



No comments: