Thursday 15 November 2007

SCJP

Chiar dacă am zis că am scăpat de examene, uite că am ales să mai dau încă unul şi anume un examen de certificare de la Sun.

Tocmai acum am ieşit şi am foaia cu rezultatele. Nu am obţinut procentaj de 100%, dar unii ar zice ca e destul de bun, oricum tot certificat eşti indiferent de scor, atâta timp cât ai mai mult de 59%.

Deci cine vrea documentaţie sau teste pentru Java 1.5 si nu numai poate să îmi dea un email şi o să îl servesc.

Dacă la început am zis că îl iau doar cu ce ştiu, că doar programez în Java, nu e chiar aşa. Întrebările din examen cuprind destul de multe chichiţe pe care nu le întâlneşti poate nici măcar o dată în "real world". Ca un sfat, cine vrea să dea acest examen ar trebui să facă, cât mai multe teste moka de pe net, pentru că întrebări asemănătoare sunt şi la examen şi in plus înveţi cum să "citeşti" o întrebare şi să vezi unde sunt "ascunse" problemele.

Pentru cei care au mai multe întrebări legate de examen pot să îmi trimită un email şi promit să le răspund cat mai repede.

Baftă şi spor la cod-eala.

27 comments:

Rares said...

Salut! Ai putea sa-mi trimiti te rog documentatia pentru SCJP? Eu am facut comanda de carte dar ajunge deabia in 3 saptmani...si asi vrea sa dau examenul inainte de sesiune. Multumesc mult de tot.
Adresa mea de email este: trares@msn.com

Anonymous said...

Ceau!
Poti te rog sa-mi trimiti si mie ceva teste pentru SCJP5. Vreau sa-l dau de curand.Am o intrebare: de unde ti-ai comandat voucheru?Am vazut ca in romania nu-l trimit.
elvislicsari@yah...com

Anonymous said...

Buna,

Te-as ruga daca poti sa-mi trimiti si mie documentatie, teste de SCJP, precum si sa imi impartasesti din experienta avuta la examen, pt. ca m-ar interesa.

Multumesc.
Adresa mea este:raluca.manole@petrom.com

Anonymous said...

Salut,
Cautand informatii despre aceasta certificare am dat de blog-ul tau.

Am cateva intrebari.

Unde ai dat testul?
In afara de celebra carte "SCJP Sun Certified Programmer for Java 5 Study Guide" scrisa de Kathy Sierra si Bert Bates peste ce te-ai mai uitat?
Ai facut si exercitii de la WizLabs?
Ce site-uri imi recomanzi pt teste?

Merci si bafta!
Adresa mea: iulivarzariudarie@gmail.com

Iuli

Anonymous said...

Salut!
Am vazut postul tau si mi-ar fi de folos ceva teste pentru acest examen. Adresa mea de mail este anca.delia@gmail.com

Mersi mult!

Cris said...

Salut! Si eu doresc sa-mi dau certificare SJCP. Asa ca te rog daca ai putea sa-mi trimitit si mie teste si ce documentatie ai. Mersi!
Adresa mea e cristina_mge[at]yahoo.com

Anonymous said...

Salut!

Cum merge, ti-ai dat certificarea?

Poti sa-mi trimiti si mie niste teste de scjp 310-055?

M-ar interesa in principal Testking, Whizlabs dar si ce mai ai in rest.

adresa mea:

mihai_gp2@yahoo.com

Multumesc mult!

Anonymous said...

salut,

poti sa-mi trimiti si mie documentatia si teste; adresa mea este: avalexandrescu[at]gmail.com

10q vry much

goodwish said...

buna,
desi a trecut mai bine de 1/2 de an de cand ai scris postul imi incerc si eu norocul :). Daca mai dispui de resursele pentru scjp te rog frumos sa mi le trimi si mie patrascu.andreea@gmail.com.
Multumesc.

Anonymous said...

Salut!Ma intereseaza si pe mine documentatia si teste de SCJP. lumi5a@yahoo.com. Multumesc!

Anonymous said...

Salut! Felicitari pt. alegerea facuta (de a te stabili in Anglia). Am nevoie si eu de materiale SCJP si cat mai multe teste. Ar fi excelent daca ai avea ceva si pe Java 6.0. Adresa mea de email este btudor2003_5@yahoo.com. Many thanks in advance. Corneliu

Anonymous said...

Salut,poti sa imi trimiti si mie materialele pentru SCJP ?
mail:szilard13@gmail.com


Multumesc

adi_f said...

Salut. as dori si eu cat mai multe teste pentru SCJP 5 ( am citit cartea asta http://www.amazon.com/Certified-Programmer-Study-310-055-Certification/dp/0072253606/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1245828783&sr=8-1)
mail: colt1504 at yahoo.com

Lucian said...

Ceau as dori si eu documentatie de pt SCJP 1.5 pe adresa cibu.lucian@yahoo.com. Mersi anticipat.

Anonymous said...

salut. Ai putea sa-mi trimiti pe mail mai multe documentatii despre scjp? daca sunt prea mari, ai putea sa le pui pe transfer. ro. Exista carte in romana de SCJP? Multumesc.
vlad_etti @ yah oo. com

Dianna said...

hei! as fi si eu interesata de documentatiile pe care le ai... ai putea sa mi le trimiti te rog pe diana_tlw@yahoo.com

Anonymous said...

Salut!

Am si eu rugamintea de a-mi trimite pe mail documentatia pt. SCJP pe mailul adina.marian@gmail.com. Iti multumesc mult!

Unknown said...

Salut,
Te rog frumos sa-mi trimiti si mie documentatia pe mail(mariana.goja@gmail.com)
Iti multumesc anticipat,
Mariana

Anonymous said...

Poti sa-mi trimiti pe mail documentatia pt. SCJP ?mail : nilufer_ayla2000@yahoo.com. Iti multumesc mult!

Raluca said...

Buna,

trimite-mi si mie te rog documentatia si teste; adresa mea este:
ralluk.rallu@yahoo.com

Multumesc!

Anonymous said...

Buna,

Ma numar si eu printre doritorii de documentatie pentru scjp5. Ma intreb daca nu cumva este mai de actualitate scjp6 acum. Sau se poate da inca si 5?

Multumesc mult,
diaferamvi@yahoo.com

sergiu said...

Salut, te as ruga daca poti sa mi dai si mie cateva detalii si de plata si pe unde se sustine examenul.
multumesc sergiu.cincu@yahoo.com

shadow said...

Salut,
Te rog sa imi trimiti si mie documentatia care o ai pentru SCJP.
pe mail la abelvesa@gmail.com

Anonymous said...

Salut as vrea si eu documentatia de java. Mail bogdannicu@yahoo.com

Anonymous said...

Salut Bogdan!

Vin si eu cu rugamintea de a-mi trimite documentatia pe mail:
adina270898@yahoo.com.
Multumesc mult!

Anonymous said...

Salut! Ai putea sa-mi trimiti te rog documentatia pentru SCJP si teste unde gasesc? Adresa de email mariusiancu87@yahoo.com

Anonymous said...

Salut, vreau sa dau si eu in viitorul apropiat examenul acesta, mai poti da detalii despre el? poti sa-mi trimiti informatii la buzy_87_cip@yahoo.com, as fi recunoscator