Monday 16 February 2009

un vis devenit realitate

Chiar nici nu ştiu cu ce să încep ... Cred că sunt mai bine de 10 ani de când am acest vis, şi acum, după atata vreme de aştepare parcă nu îmi vine sa cred că s-a împlinit. Într-un post mai vechi menţionam că am făcut primul pas, iar acum pot să spun că l-am făcut şi pe ultimul ... mi-am cumpărat o motocicletă.

Ştiu că mulţi din cei care vor citi acest topic vor zice că sunt nebun, sau poate chiar vor posta acest lucru, nu pot decât sa le zic, că sunt foarte fericit şi orice ar zice nu pot să îmi răpească din bucurie.

Am făcut doar câteva poze pe care le puteţi vedea mai jos, din păcate sunt realizate cu telefonul şi calitatea nu este aşa bună, dar cred că o să mai pun şi cu alta ocazie.





Ţin totuşi să le mulţumesc celor care au fost alături de mine şi m-au sprijinit în realizarea acestui vis.

12 comments:

Unknown said...

bre, ia-ti echipament musai! mai intai trebe sa zic ca ma inchin in fata ta si cu ocazia asta nu mai conteaza ca in anglia se circula pe stanga, nu? mergi pe centru! pi sheantru', bre!!!!

gabi said...

ia uite cine si-a luat o bijuterie pe 2 roti !! salutari de la var'ta din iasi (si de la stefanel, bineinteles)

gabi said...

ia uite cine si-a luat o bijuterie pe 2 roti !! multe salutari de la var'ta din iasi (si de la stefanel, bineinteles)

Alexandru Rugina said...

Felicitari, s-o porti sanatos. Si ai grija cu viteza :D
Si nu uita, daca vii cu ea in Romania, ca se merge pe banda dreapta. :)

Vali Dineata said...

suzuuuuukiiiiiiiii :)
felicitari, gugule! sa te bucuri de ea!
stiu eu o ocazie buna foarte curand sa sarbatorim achizitia! :D

Unknown said...

Bravo, bravo! You are very, very cool! :)

Anonymous said...

Super fain!!! Bravo!!! Si Teresa o va folosi, nu?

DanG said...

bai, felicitari, ai grija insa la drum si neaparat echipament am auzit de mai multe cazuri in care si-a scos toti banii...

Anonymous said...

Gugule, felicitari, s-o stapanesti sanatos. Dar neaparat i-ati echipament complet.

Anonymous said...

"ia-ti echipament complet" scuze :)

Anonymous said...

Brava tata...s-o "tarai" sanatos...apropos...nu e cam mare?:P

krikri said...

Sa o porti santos si... ai grija la vitezoica!