Tuesday 31 March 2009

IKEA vs. IKEA

Acum ceva timp am căutat ceva pe internet(nu are importanţă, dar pentru acest caz, să zicem că eram interesat de o noptieră). Astfel am ajuns pe pagină la IKEA şi am văzut câteva oferte. După o vreme m-am dus din nou pe pagina la IKEA şi am observat că pagina lor era diferită ... asta pentru că intrasem pe ikea.com, nu pe ikea.co.uk dedicata pieței din Mare Britanie, aşa cum a fost cazul prima data.

De pe ikea.com am observat că există şi ikea.ro, din curiozitate am zis să intru să văd cum este şi pagina web dedicată pieţei din Romania. Am rămas şocat de diferenta dintre cele două: pe ikea.co.uk poţi cauta prin sute de produse, le poti vedea, rezerva, cumpăra .... tot ce vrei. Pe pagina celor din România găseşti doar adresa magazinului, un catalog şi .... o listă de greşeli apărute în catalog, deci şi ală e cu greşeli.

Am mai încercat şi am intrat pe ikea.fr ... acelaşi pagină ca cea din Marea Britanie (cu diferenţa că aicea scria în franceză).

Deci nu pot să înteleg, ce are Domnule România de nu are şi ea o pagină calumea? Era o chestie de tradus, şi de făcut conversia preţurilor, ce e aşa greu? cât de mult poate să coste să faci toate astea? Ce, românul nu poate cumpăra online? Păi ala de se numeşte director pe IKEA România nu îl duce capul că astfel magazinul lui devine deschis 24/7?

Nu că sunt eu naţionalist, dar mai ales când ai deja toate resursele, trebuie doar portate, tu alegi să pui un catalog plin cu greşeli?

No comments: